Op vrijdag 26 augustus 2016 vindt de derde ABN AMRO Uitmarkt Business Dag plaats in het Koninklijk Concertgebouw te Amsterdam. De bijeenkomst is een initiatief van en in samenwerking met de ABN AMRO en de Stichting Uitmarkt.

Deze middag biedt MT leden in de culturele en zakelijke sector een interessant programma.
Thema dit jaar is: “Digitale Marketing: feiten en mythes”. Kom en ontmoet elkaar als aftrap voor het culturele seizoen. Deel kennis en laat je inspireren door sprekers, stel je vragen aan een specialist bij een speeddate sessie en zoek verdieping bij workshops. Ontdek hoe digitaal jij al bezig bent of kunt worden. Onder leiding van dagvoorzitter Thérèse van Schie wordt het onderwerp van verschillende kanten belicht door bijdragen van Katherine Kucherenko (Digital Power), Rik Spruijt (YoungWorks) en Christiaan Alberdingk Thijm (Bureau Brandeis).

Programma (onder voorbehoud)

13.00 – 14.00     Speeddates (op inschrijving)
14.00 – 14.30     Inloop overige deelnemers
14.30 – 16.15     Plenaire sessie
16.15 – 16.45     Pauze
16.45 – 18.00     Workshops
Vanaf 18.00       Openingsborrel Uitmarkt

Natuurlijk is er alle gelegenheid om interessante collega’s, fondsen en professionals te spreken.
Wil je weten hoe het vorig jaar was, lees dan hier het verslag van de ABN AMRO Uitmarkt Business dag 2015.
Om 20.30 wordt de Uitmarkt feestelijk geopend op het festivalterrein met de live uitzending door NTR.

Deze dag wordt mogelijk gemaakt door ABN AMRO, Uitmarkt en Marc Noyons & Partners.